Μαθηματικά – Στ΄ Δημοτικού
Θεματική Ενότητα 1: 4. Σύγκριση φυσικών ή
δεκαδικών αριθμών
Ασκήσεις
& Προβλήματα
1. Συγκρίνω τους αριθμούς:
25.085 ______ 2.580 48.691
______ 48.601
320.784 ______ 321.784 687.534
______ 687.594
24,8 _______ 2,48 12,532
______ 125,32
2,8 _______ 2,800 5,01
_______ 5,1
9,485 _______ 9,085 0,01
_______ 0,15
4,9 _______ 4,85 63,90
_______ 63,900
5,36 _______ 5,306 10,57
_______ 10,578
0,009 ______ 0,091 502,36
_______ 502,06
2. Τοποθετώ τους παρακάτω αριθμούς σε:
0,2 5,2
3,02 3,22 2,5 1,4 1,9
φθίνουσα σειρά
4,05 4,5 4,75 4,2 4,9 4,82
3. Βρίσκω τους αριθμούς που αντιστοιχούν στα γράμματα σε κάθε αριθμογραμμή
και να τους γράφω:
Α: _______ Β:
_______ Γ: _______ Δ: _______
Α: _______ Β:
_______ Γ: _______
4. Στο κυλικείο του σχολείου υπάρχει ο παρακάτω τιμοκατάλογος:
Τοστ: 1,3 € Νερό:
0,5 €
Τυρόπιτα:
1,1 € Χυμός: 0,8 €
Κουλούρι:
0,5 €
Μπάρα
δημητριακών: 0,9 €
Η Χριστίνα
έχει 2€.
Απαντώ στις παρακάτω ερωτήσεις και
αιτιολογώ:
Α) Μπορεί να
αγοράσει ένα τοστ και έναν χυμό;
________________________________________________________________________
Β) Αν θέλει
να πιει χυμό, τι μπορεί να αγοράσει για να φάει;
________________________________________________________________________
Γ) Τι θα της
πρότεινες να αγοράσει από το κυλικείο με τα χρήματα που έχει;
1η
επιλογή: _____________________________________________________________
______________________________________________________________________
2η
επιλογή: _____________________________________________________________
_______________________________________________________________________
5. Το φορτίο Α ζυγίζει 325,8 κιλά, ενώ το φορτίο Β 32,585 κιλά. Ποιο
φορτίο είναι πιο βαρύ;
Απάντηση: ___________________________________________________________
0 Σχόλια