Ad Code

Γλώσσα Στ' Δημοτικού Ασκήσεις Ενότητα 2 Τροπικοί προσδιορισμοί

Ασκήσεις
Γλώσσα – Στ΄ Δημοτικού
Ενότητα 2: Κατοικία
Τοπικοί προσδιορισμοί
1.       Υπογραμμίζω τους τοπικούς προσδιορισμούς και συμπληρώνω τον πίνακα.
Ψάχνω τα κλειδιά μου, αλλά δεν τα βρίσκω πουθενά.
Ο φούρνος βρίσκεται απέναντι από το σπίτι μου.
Τα πιάτα είναι μέσα στο ντουλάπι.
Στάθμευσε το αυτοκίνητο πίσω από το πάρκο, στον χώρο στάθμευσης.
Το σπιτάκι του σκύλου είναι στην αυλή του σπιτιού.
Το βάζο έπεσε κάτω και έσπασε.
Το σπίτι μου βρίσκεται μεταξύ του Δημαρχείου και της Δημοτικής Βιβλιοθήκης.
Το πανηγύρι θα γίνει  το βράδυ στην πλατεία του χωριού.
Η χελώνα Καρέτα γεννά  τα αυγά της στην άμμο.
Βγες έξω και τρέξε να τον προλάβεις.
Επιρρήματα
Φράσεις


















2.       Υπογραμμίζω τους τοπικούς προσδιορισμούς και συμπληρώνω τον πίνακα.
Χθες συναντήθηκα με τους φίλους μου στο πάρκο της γειτονιάς μας. Αποφασίσαμε να παίξουμε κρυφτό. Εγώ ήμουν ο πρώτος που έπρεπε να αναζητήσω τους υπόλοιπους. Κοιτούσα γύρω γύρω, για να βρω τα παιδιά που είχαν κρυφτεί. Βλέπω πιο προσεκτικά αριστερά και εντοπίζω τον Μανώλη. Γυρίζω το κεφάλι μου και δεξιά διαπιστώνω ότι κρύβεται ο Κώστας. Πίσω από ένα δέντρο βρισκόταν η Μαρία, ενώ η Σοφία ήταν ανάμεσα σε δυο θάμνους. Δυσκολεύτηκα να εντοπίσω πού κρυβόταν ο Αλέξης. Τον έψαχνα παντού, αλλά δεν ήταν πουθενά. Έφθασα μέχρι την αυλή του Δημαρχείου, αλλά τίποτα. Τελικά ο Αλέξης βρισκόταν πάνω στο κλαδί ενός δέντρου.

Επιρρήματα
Φράσεις























Close Menu