Ad Code

Γλώσσα Στ΄ Δημοτικού Ενότητα 4: Διατροφή Άσκηση στο οριστικό και αόριστο άρθρο

 

Γλώσσα - Στ΄ Δημοτικού
Ενότητα 4: Διατροφή

Συμπλήρωσε τα κενά με οριστικά ή αόριστα άρθρα, όπου χρειάζονται.

Κάθε Κυριακή τρώμε με _____ γονείς μου, ____ γιαγιά και ____ παππού στο σπίτι μας, ____ οποίο έχει ____ μεγάλη αυλή. ____ μητέρα μου από ____ πρωί έχει ____ ετοιμασίες και ____ βοηθάει κι ____ μπαμπάς. ____ μητέρα βάζει ____ παστίτσιο στον φούρνο, για να ψηθεί κι ____ πατέρας καθαρίζει ____ λαχανικά, για να φτιάξει ____ σαλάτα. Εγώ κατά ____ διάρκεια _____ προετοιμασίας πηγαίνω ____ σκύλο μας _____ βόλτα στο πάρκο ____ γειτονιάς μας. Κατά ___ μια ___ ώρα ____ μεσημέρι επιστρέφω στο σπίτι. Πριν προλάβω να μπω μέσα, μου έρχονται ____ μυρωδιές από ____ μαγειρεμένο φαγητό. Αφού πλύνω ____ χέρια μου, στρώνω στο τραπέζι ____ άσπρο τραπεζομάντηλο και τοποθετώ _____ σερβίτσιο για ____ κάθε μέλος ____ οικογένειας.  ____ ώρα αργότερα καταφθάνουν στο σπίτι ____ γιαγιά και ____ παππούς και αρχίζουμε να τρώμε.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Close Menu